Reklamation

Reklamation2023-11-26T19:18:37+02:00
Mitt paket var skadat, kan ni hjälpa mig?2023-11-26T18:57:05+02:00

Vi beklagar detta! Vi hoppas att dina produkter inte har skadats.

Om en vara skadats eller saknas behöver du skicka ett mejl till retur@profilebear.se

För snabbast hantering ber vi dig inkludera följande:
– Helbild på paketet där fraktsedeln är synlig.
– En bild där vi kan se skadan på paketet.
– En bild på den skadade varan, eller information om vilken vara som saknas.

När vi har mottagit ditt mail kontaktar vi dig så fort som möjligt med mer information och hjälper dig vidare.

En vara saknas i mitt paket, hur gör jag då?2023-11-26T18:55:51+02:00

 

Vi beklagar att en vara i din beställning saknas!

Var vänlig och granska din orderbekräftelse först. Om den saknade varan är listad som restnoterad, innebär det att den kommer att skickas så snart den åter finns i lager. Det är också möjligt att din beställning levereras i flera olika försändelser. Om så är fallet, skulle du ha fått ett meddelande om detta via e-post.

Om du efter dessa kontroller fortfarande saknar en vara, tveka inte att kontakta oss. Du kan nå oss antingen genom vår chattfunktion direkt här på sidan eller genom att skicka ett e-postmeddelande till retur@profilebear.se. Ange vilken vara det gäller, så ser vi till att hjälpa dig på bästa möjliga sätt.!

Hur reklamerar jag en vara?2023-11-26T19:17:59+02:00

För att vi ska kunna hantera din reklamation, behöver vi svar på frågorna nedan.

Enklast för dig är att fylla i maila oss på retur@profilebear.se , med följande information, så kommer vår reklamationsavdelning påbörja hanteringen av din reklamation.

  1. Tydlig beskrivning av defekten samt hur den uppstod.
  2. Ordernummer #pb-XXXXXX
  3. Artikelnummer inkl Färg.
  4. Antal samt Storlek:
  5. Bild på etiketten på insidan av skon / Produktionsnummer, OBS! står på tvättlappen i plagget (O/no: xxxxx):
  6. Tydliga bilder av defekten, samt helbilder på produkten.

Titel

Till toppen